Chrome Pointer

20.3.14

latest from instagram

Markus & kiva koira kävi kylässä ja olin super innoissani kun sain leikkiä koiran kanssa. / Viime perjantai Pacificossa.... / ja Roopen 18v partyt, joista oon ihan kokonaan unohtanut laittaa kuvia, mutta korjaan asian tässä joku päivä.

Sunnuntaina oli ihan hullun mahtava Miyavin keikka 

Helmikuussa kävin myös toisella hullun mahtavalla keikalla, eli siis kyseessä oli Stam1na. / Ensimmäisessä kuvassa on innokas fanityttö ja suurin osa Stam1nan bändin jäsenistä, jotka bongasin keskustassa. 

Käytiin Teemun ja Petran kanssa yhtenä viikonloppuna krebailemassa Aleksis Kivessä. / Toisessa kuvassa ollaan lähössä vanhojen jatkoille.

Kun käy tunnin aikana vessassa, ei voi olla ottamatta myös vähän kuvia. / Lähössä kolmen suuren bileisiin / Kolmannessa kuvassa ''luen'' terveystiedon ylppäreihin. Nyt mulla on siis ensimmäiset kirjotukset ohi ja edessä on vielä neljät. Se kuitenkin lohduttaa kun edes yksi on takana päin ja nyt oon saanut taas mun elämänkin takaisin kun ei tarvitse lukea koko ajan.


follow me on instagram: lizyys

4 comments:

  1. kuinka usein värjäät hiukset, että saat ne pidettyä tossa värissä?
    ja minkä väriset ne oikeestaan on, ku joissain kuvissa ne näyttää tummemmilta ja joissain melkee sinisiltä?
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vaihtelee vähän sen mukaan miten jaksan, mutta noin 2-3 viikon välein ehkä suunnilleen.
      toi on ihan hyvä kysymys, että minkä väriset nää on. mä käytän eniten crazy colorin lavenderia, josta tulee sellanen violetti mut sit sekotan välillä vaaleensinistä tai vaaleenpunasta siihen sekaan. nää myös haalistuu jostain kohtia sinivihreiksi :--D ei tätä väriä voi oikeen määritellä, se on vähän tällanen sotku

      Delete
  2. Nice instagram pictures :)

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.blogspot.com

    ReplyDelete

Forever Alone - Rage Face Comics